update before final

Friday, April 08, 2011

hye all . hye peeps .. huhu .. oke .. aku nak gtaw nie .

haha . perasan ja aku macam ada orang dengar . xkisah la ada atau tak . oke ..

beta nak bagitahu . lepas nie beta tak update blog nie . . :)


tak update blog .. ?? 

yes . tak update blog . tapi bukan sebab apa . sekarang dah dekat final . so jarang la kowt nak update blog ..

study kowt .. hehe ..

anyway . apa-apa pun aku akan update juga . cuma jarang or lewat la . seperti korang lihat sekarang la . lambat saja update kan .. hehe .. sorry ok ..

oke . itu saja nak bagitahu . ehh .. kejap .


sapa nak saya tolong dia . dalam blog .

oke . nak tahu aku nak tolong apa . oke ..


  • Header
  • Footer
  • or apa yang korang nak kalau aku buleh buat  oke . 

oke . itu saja nak bagitahu tue . korang nak minta tolong bagitahu la . aku tolongkan . tapi tak la pandai sangat nak buat semua nie . biasa-biasa saja . oke . that all .. .

p/s : nak sambung belajar pula . bye .. Salam .. 

You Might Also Like

0 comment

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images