aku bodoh ! !

Monday, April 11, 2011



hurm . memang terganggu gila hari nie . tak mood terus . geramnya . sabar ada had juga la . tak kisah la kawan pown . atleast respect sikit . saja nak bagi aku geram naik angin kenapa . apa masalah . nak kutuk apa lagi . apa salah aku . ada aku kutuk hang . ada ka . kira baik aku anggap hang kawan aku tak kutuk . kalau tak memang aku kutuk puas-puas . 

hurm . yea . sekarang nie aku nak kutuk hang pula . boleh . suka . biar semua orang taw . hang  kan bagus sangat . kutuk orang ikut suka hati hang saja . ikut sedap mulut ja . oke . aku taw hang bagus . hang kira baik . macam-macam kira hang la lagi elok dari aku . oke . suka . 

apa masalah sebenarnya . kalau nak melawak bukan tak boleh . boleh tapi agak-agak la . berpada-pada la sikit . tapi hari ini aku bukan rasa melawak dah tapi cari pasal bagi aku angin ja satu badan . aku tak suka nak benci-benci or marah orang tapi memang had sabar habis dah kowt . cuma tak lepas ja . sabar ja . suka la hang boleh mengutuk aku kan . suka kan . kata la lagi . tapi apa pown aku tetap ingat semua kata-kata kutukan hang tue . dan yang aku paling suka . 

" azim salah . dia bodoh . tak yah tiru " 

oke . fine aku bodoh kan . sangat bodoh . aku sedar la .! tak payah bagitahu pown aku tahu la . so apa masalahnya . ada aku suruh hang tiru aku . ada aku kata aku pandai or apa ja berkaitan dengan hang . ada ka . ? ada erk . apa dia . mai sini habaq . aku nak taw juga . manalah nak tahu mungkin aku salah . aku boleh mengaku salah aku la tapi jika betul aku salah . tapi sekarang aku rasa tak . aku betul hang yang salah . 

ingat sikit pepatah melayu " terlajak perahu boleh di undur, terlajak kata badan binasa " 

so . fahamilah pepatah tu . bukan nak kata aku bagus or apa tapi faham la . tak semua apa yang kita kata itu orang yang lain suka . ingat kita cakap pasal orang . hambar Allah . ada perasaan . ada hati . ada maruah .
" adalah berdosa jika kita memanggil seseorang itu dengan panggilan yang dia sendiri tidak suka " 
sama saja kalau kita kata apa kat dia tapi dia tak suka . oke . tolong la sedar sikit . please back to real world la . aku senyap bukan bermaksud aku tak leh nak buat or kata apa-apa balik tapi buang masa ja aku rasa layang orang macam hang . betul kan . buang masa hang juga layan orang macam aku . orang "bodoh" macam  hang kata kat aku . sudahlah . aku malas nak kata banyak . buang masa . so sorry la " I'm not kind of people who will hide his face if other try to say thing about me " . 

p/s : sorry entry nie luahan tak puas hati aku . so nie blog aku . aku rasa ada hak untuk tulis apa2 ja kan kawan . so maaf yea  . 

You Might Also Like

6 comment

  1. panggil lah dia bengap balik.


    HAHA.

    ReplyDelete
  2. sabar ek..jgn ngata dia balik..nnti kita pon sama jer darjat ngan dia..ignore kan jer..yg pasti bila dia ngata cmtu, menampakkan bahwa martabat dia da jatuh ckit pada awak..memang sakit hati..cara nak hilangkan ckit, makan coklat..sebab coklat boleh hilangkan stress..itu bg lin la..

    ReplyDelete
  3. @nelly : yup . betul tue . hehe ..

    @amoi : haha . sabar ja la kan . .

    @linteddy : huhu . tue la . sabar ja nie . mmg ignore dia pown . mkn coklat . wow . bertambah gemuk la . hehe .. hehe .. stress2 nie kuat mkn .. hehe ..

    ReplyDelete
  4. xderla..choc x gemukkan badanla..dia menstabilkan hormon yg x stabil..x cayer cuba try..hehehe..

    ReplyDelete
  5. @linteddy ouh . ye erk . mmg nk try la. . huhu .

    ReplyDelete

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images