maafkan aku

Sunday, April 24, 2011

salam . oke . tajuk post agak pelik kan . oke . sebenarnya aku nak minta maaf dekat semua yang datang blog ini . sorry tak update blog . maaf sangat-sangat . aku betul-betul sibuk sangat . sekarang nie tengah final exam . so memang jarang la . hehe . maaf yea . .

oke . hari ini paksa diri update blog ini even tengah sakit . grrr .. " sakitnya gigi aku " . oke . buat pengetahuan semua . aku dalam kesakitan masa update entry nie . sakit gigi la . gusi bengkak dan berdarah . ops . jangan kata aku tak gosok gigi plak . gosok .tapi dah nak sakit . so tak boleh buat apa kan . oke . nak cerita lagi apa . oke . buat pengetahuan semua . blog aku sekarang sudah ada tutorial . bolehlah rajin-rajinkan diri semua click dan tengok tutorial aku tue . nak minta tutorial pown boleh . aku akan buat tapi tak janji atau cepat tapi aku akan usaha cepatkan . grrr . sakit betul gusi dan gigi aku nie . macam nak haalang aku celoteh lama ja kat blog kesayangan aku ini . hehe . oke . tue sedikit info tentang blog aku ini . oke . 


satu lagi . aku sekarang memang tengah dok fikir nak ada domain sendiri . whoa . nak domain sendiri . nak domain . sapa yang rasa baik hati . bagilah domain dekat aku yea . hehe . teringin nak domain nie . ahha . berangan betul aku kan . dah la visitor tak ada . nak pakai domain sendiri . rugi ja kan . haha . sudah-sudah la berangan tue . tapi apa-apa pun tetap nak berangan ada domain sendiri ni . kalau boleh nak hosting sendiri lagi . nak ubah url sekali . " MrSepet " ahha . laawak ja . oke la . setakat ni saja merapu-rapu dekat sini . sakit sangat nie  . so . that all . keep in touch oke . sayang korang semua . rajin-rajin singgah blog ini dan suggest dekat rakan-rakan yang lain oke . thank semua . 

You Might Also Like

7 comment

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images