Kenyataan

Saturday, January 14, 2012

Assalamualaikum ...

hi semua . . entry ini entry membosankan . . sekadar untuk meleteri diri sendiri sahaja . . jika ada siapa-siapa yang nak tegur silakan . . saya akan mendengar dengan ikhlas . . saya juga anda memdengar leteran ini dengan ikhlas . . bolehkan ? harap begitu . .

Yang pertama blog ini diabaikan atau terabai di sebabkan sibuk . Benar kesibukan belajar menggunakan wordpress self-hosting . . Ya benar aku yang abaikan blog ini sebab kegagalan meng-edit Wordpress seperti apa yang aku inginkan . Ya GAGAL . . kesilapan aku sendiri kerana berasa cemerlang dengan HTML , PHP dan sebagainya lalu menawarkan diri untuk meng-DESIGN tata hias WORDPRESS . .

Yang kedua aku mula terasa menyesal kerana masa kelas programming tidak belajar betul-betul sekadar nak lulus . Actually tak sekadar lulus la sebaba manage to get B+ for Programming . dekat dengan A juga tapi kini baru menyesal sebab apa yang belajar semua lupa . .

Maaf saya tahu awak semua tak faham apa yang di bebelkan . . just nak gi tahu saya menyesal sebab :

Tak belajar betul-betul dan mempraktik apa yang di pelajari . . 

so kawan-kawan pendek kata ini sekadar nasihat agar kita belajar bersungguh-sungguh dan guna apa yang kita pelajari . 

You Might Also Like

5 comment

  1. Ilmu ni tidak mengira usia dan masa. So kita jangan menyesal walaupun kita gagal dalam sesuatu sbb kita still ada masa lgi.

    ReplyDelete
  2. Yeap~ Shag pernah nyesal jugak sebab tak belajar betul betul. Belajar sekadar untuk dapat A lepas tu lupakan.

    ReplyDelete
  3. fine, kau menyesal apesal... habis dengan menyesal kau boleh ubah result kau dari B jadi A?. studylah kawann.

    ReplyDelete

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images