BEN ASHAARI : PESAN DIA , IBUKU

Tuesday, January 10, 2012

Assalamualaikum ..

hi semua . . sebelum tidur nak join segmen oleh Abg Ben . . blogger hebat atau retis kowt . . Idol aku nie . . *statement bodek . .

haha . . kita teruskan dengan segmen nie nuhh .. nak join click header Abg Ben kat atas .

Pesan Ibu :

haish anakku, sudah-sudah la dok tekat-tekan tue , tidur . Asyik dok tekan-tekan tue ja . simpan tidur , kalau laptop hang boleh cakap di habaq kata cemuih tengok hang dok tekan-tekan ja . . Dah !! tidur , jangan asyik dok dunia saja, akhirat nanti hang nak jawab apa , tekan2 laptop ka ? Isyak hang pon dak g kan . P sembahyang pastu tidur . .

pesanan sebelum tidur ku . .

You Might Also Like

20 comment

  1. salam ...

    Hehe.. bagus pesanan mak tu .. hehe..

    ReplyDelete
  2. jgn mimpi kene kejar dgn laptop sudah la ye...
    jom BW blog mashi ^_^
    http://hatiberbungaros.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. baguih la mak pesan lagu tu..tunggu anak2 dia ja nak ikot ka tak mau...heheheh

    ReplyDelete
  4. hehe..udah2 ler tekan tu..:)
    join segmen ni juga.

    ReplyDelete
  5. betul jugak cakap mak adik tu.. kena utamakan pelajaran.. tekan tekan tu nanti nanti pun boleh hehehe

    ReplyDelete
  6. ko pesan ar balik kt mak ko,kalo ada anak2 jiran sebelah rumah yg lawa,cop la utk ko..ekekekeek

    ReplyDelete
  7. nanti jwb kat mak hang, laptop ney bakal manantu mak. konpem mak kang ternganga. hahahaha.

    rajin singgah lah.
    http://kisahhatiaku.blogspot.com/2012/01/ben-ashaari-pesan-dia-ibuku.html

    ReplyDelete
  8. @BEN ASHAARI hehe .. mmg la . . pesanan ibu nie bkn buleh buat main .. nnt nyesal tak habis .

    ReplyDelete
  9. @mashitah ismail tak aih . . xkn nk bawak ke mimpi kot ... hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images