Boyfriend Aku Tak Jiwang Macam Boyfriend Kau

Monday, January 09, 2012

Assalamualaikum ..

hi semua . . apa khabar . . anda sihat . . pada yang tak sihat makan ubat yea . . hehe . . mesti ramai yang tertunggu-tunggu entry jiwang dari Mr.Sepet kan . . haha . . sebab entry jiwang yang dah Mr. Sepet postkan seperti Tip Untuk Melupakan Sesorang dan dan Tip Menjaga Hati Kekasih . . so hari ini nak buat entry berjiwang-jiwang buat semua . . tajuk macam bestkan . . Boyfriend Aku Tak Jiwang Macam Boyfriend Kau . . siapa yang sokong ramai girlfriend korang selalu kata macam tue . . mesti ada . . kaum perempuan nie memang selalu merungut kalau tengok boyfriend kawan mereka lebih jiwang lalu keluar la dialog " boyfriend aku tak jiwang macam boyfriend kau tue .." uke .. SETUJU ? ha mesti setuju . . tapi kaum perempuan setuju tak . .*jangan marah Mr.Sepet yea . . nanti korang boikot Mr.Sepet lak . . hehe . . Mr.Sepet just kongsi pengalaman saja . .biasa la . . ada juga kawan-kawan yang cerita kat Mr.Sepet . . macam-macam la yang diorang kata . . tapi di simple kan jadi la ayat " Boyfriend Aku Tak Jiwang Macam Boyfriend Kaau " . .

entry nie untuk tewaskan dialog panas tue . . dialog " Boyfriend Aku Tak Jiwang Macam Boyfriend Kau " . . faktanya semua lelaki Jiwang uke . . just mereka tak nak tunjukkan dan cara mereka tunjukkan berbeza . . tak macam perempuan la . . hehe . . so nak tahu lebih lanjut yang sebenarnya lelaki jiwang ? baca entry nie bagi habis yea . . hehe . .

1. Pakwe korang tak suka bagi bunga 
Sebenarnya sebab tak bagi bunga itu sebab bunga itu akan layu . kalau bagi bunga plastik pula nanti korang tak nak . . lagi satu ialah kalau bagi bunga , nanti bunga tu tak kekal , so macam cinta juga la . . kaum lelaki ni nak kekal tue yang tak bagi bunga . bukan sebab tak jiwang . . then kalau bagi bunga dekat perwmpuan then tiba-tiba break . . nanti akan keluar la dialog " cinta kau sama sajamacam bunga yang kau bagi , layu . TAK KEKAL ! " uke kaum lelaki tak nak itu . .

2. Pakwe korang tak suka guna ayat jiwang seperti " I Love U" dan lain-lain
Sebenarnya lelaki nak kaum perempuan ini kerap mengingati mereka dan selalu ucap I LOVE U dan lain2 dari perempuan dan mereka rasa korang menghargai hubungan itu , dan takut pada satu symptom lepas kahwin iaitu kaum perempuan ini akan kata " ala abg nie , masa bercinta dulu jiwang tapi bila dah kahwin tak " . kaum lelaki ini lebih suka untuk berjiwang-jiwang lepas sudah kahwin dan mereka tahu anda korang sudah milik dia dan jiwa raganya hanya untuk korang dan mahu hubungan itu kekal selamanya .

3. Pakwe korang tak suka ber-dating 
Sebenarnya dia nak korang menghargai setiap saat bersama dengan dia . kalau asyik berdating saja dan semua tempat dah pergi ber-dating nanti korang boleh ingat semua yang berlaku ka . lelaki nak saat-saat dating itu menjadi saat indah untuk dia dan korang semua . nanti kalau dah selalu dating ayat keluar pula ayat macam nie " ala . . asyik keluar mai sini , pastu situ , bosan la " . betul tak . so kaum lelaki tak nak macam tu nanti korang tak suka lak . . sebenarnya lelaki itu ambil berat . lagi satu tak nak la orang pandang serong pada korang . . takut nanti orang kata " wehy hg tgk si minah tue asyik dating sana sini berdua , ntah2 dah tuttt" . kaum lelaki tak nak jadi macam tu .

dah cukup 3 sebab kat atas or nak lagi .?

uke Mr.sepet nak bagitahu lagi sebenarnya lelaki tak suka untuk tunjukkan sifat jiwangnya pada orang ramai dan akan hanya tunjukkan pada orang yang di sayangi sahaja . Percaya yang boyfriend korang tue jiwang dan korang tak akan sangka yang boyfriend korang tue jiwang sangat . lelaki ini tak suka nak tunjuk-tunjuk kepada orang just pada orang yang dia sayang . so hargai setiap saaat bersama pakwe korang tu . nanti satu saat pakwe korang akan buat korang tersentuh dengan kejiwangan dia . .

uke setakat ini saja bebelan hari ini . . harap tiada siapa yang tersinggung dengan kata-kata Mr.Sepet di atas yea . . semua itu ikhlas dari Mr.Sepet

You Might Also Like

17 comment

  1. naik bulu roma izz dgar jiwang2 ni..hoho..:)

    ReplyDelete
  2. hahaha...xrock gak kalau jiwang terlebih2 ni.nme pon laki2

    ReplyDelete
  3. jap ag kalau lelaki yang jiwang lebih2 .. pompuan plak kata boring .. "asyik ayat tu jer pakwe ak bagi!"

    he3 .. kan3 .. ?

    http://dunia-kami-realiti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. huhu, emy tak suke jiwang2 sgt..haha ^^V

    ReplyDelete
  5. haha xyah jiwang...xyah control sngt...b urself is the best hehehe

    ReplyDelete
  6. hahaha, xperlu jiwang2 nieyh, romantik sikit sudah :)

    yg pnting juz b urself, :D

    ReplyDelete
  7. @aku shafiq betul .. nak macam mana lg hah . . haish . .

    ReplyDelete

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images