terasa nak update ツ

Monday, February 07, 2011


hurm .. serius .. terasa nak update .. lama sudah tak update .. byk benda nk di ceritakan .. tapi segan dan malu untuk di ceritakan pa umum .. haha .. 

formal gila ayat kali nie .. sorry yea .. 

hurm .. so nak citer cuti ritu .. 
yes .. i know a bit late .. but .. 
happy chinese new year !! 

huhu .. best juga chinese new year tue .. dapat angpau .. hahah .. 

yes .. angpau .. RM100 .. suka sangat .. 
tue sorang baru .. ramai lagi bagi .. 

ntah kenapa baik plak mereka semua nak bagi .. 

btw .. terima kasih dekat ayah saya .. 
sebab semua tu kawan ayah .. saya tumpang ja .. 

yeah .. enough for chinese new year .. holiday mood .. 

yeah .. cuti sem haritue .. actually .. x pergi mana2 .. da kat uma .. 
apa2 pown .. sempat la juga jalan area2 rumah saya .. 

ok la .. dari xpergi mana2 kan .. hehe .. 

sokong tak .. 

hurm .. cuti2 nie .. best jugak .. boleh keluar dengan best friend aku .. yeah .. 

suka menggila dengan mereka .. 

mereka sporting .. 

mereka sangat best .. 

mereka sangat baik .. 

mereka gila2 ... 

mereka kawan saya .. 

so 

biarlah bagaimanapun mereka .. mereka tetap kawan saya .. 

buleh kan .. 

so there the picture for my out day with my crazy lil friend's  .. 

 faruqi and nazmi . 
p/s : gambar byk lagi .. tapi ada dekat camera .. tertinggal .. 

p/s : click nama dia untuk ke blog dia 

 Shah and Hadi .. 
p/s : lepa sangat hebat main .. 

 Hadi .. 
the pro in making .. hehe .. 

 Azeli .. gaya sungguh hebat .. 


 p/s : ada gaya buleh jadi pemain bowling tak .. 

 kawan suka gaduh .. 
p/s: mmg suka gaduh dengan dia .. 

 gaya tue ada .. tapi pandai ka saya main 

Syah .. gaya hebatkan .. 

p/s : gambar itu hak milik saya .. hehe .. 
gambar kejadian di atas adalah dua event berbeza .. 

first picture masa hang out dengan bestfriend's dari tingkatan 1 hingga sekarang .. 
banyak lagi gambar yang di snap . tetapi dalam camera .. nanti balik saya upload tambah ok .

then next picture masa keluar dengan bestfriend's politeknik .. 2 Febuari 2011 .. 
hang out .. lepak .. bowling .. 

You Might Also Like

2 comment

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images