kawan saya blogger

Wednesday, February 09, 2011

nude : khas buat kawan aku tersayang .. haha ..


hurm .. yea .. itu kawan saya .. 
mereka blogger juga .. 

yeah .. fenomena blogger merebak .. 

first kenal mereka semasa masuk Politeknik .. PTSB tersayang .. hurm .. 
memang mula2 aku tak kawan dengan mereka nie .. tapi .. entah macam mana boleh berkawan rapat .. 
biasalah .. aku tetap aku .. aku ini kan jenis berlagak .. haha .. berlagak ka aku .. tak !!! ..
aku ini kan suka berkawan dengan semua orang . . so tak hairan lah .. 

memang tak sangka boleh berkawan rapat dengan mereka dua ini .. 
macam-macam kami buat .. 
kawan .. sembang .. bising .. ronda-ronda .. gaduh .. bertengkar .. 

admit la .. kami bestfriend's .. hurm .. yeah .. betul . 
sudahlah .. tak mahu cerita panjang .. so enjoy la tengok gambar-gambar aku dan rakan blogger aku nie .. hehe .. 

 politeknik . 
 azeli birthday celebration .. 
hang out city plaza kedah 
 di kenduri rumah nazri
 photography day 


azeli birthday celebration . ikram enjoying eating cake 


p/s : i sorry because the picture not so nice and I never have ikram picture to be honest . He really doesn't like to take picture . that why . ok . 

nak tag :


You Might Also Like

3 comment

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images