Hias Kelas . . Aku Tertipu

Tuesday, February 22, 2011

 Isnin 21 Febuari 2011 
Perkuliahan Seperti Biasa . 08:00AM - 06:00PM 

hurm .. apa yang aku nak cerita ini .. hurm .. yes . . pasal kelas kelmarin .. hurm .. yes .. cerita bagus .. haha .. 
well .. kelmarin kelas seperti biasa kowt .. tidak2  ... bukan seperti biasa .. hehe .. little bit tired day .. haha .. 

so here go the real story .. 

bangun tidur .. makan .. 
mandi then siap pergi kelas .. yes .. arrive dalam pukul 7:50 AM .. lambat sikit saja .. hehe .. 
first kelas .. OSHA ..  1 hours tutorial .. hurm .. serius .. saya mengantuk semasa kelas tue .. 
then lepas kelas OSHA ..tapi tadi semasa kelas OSHA . saya di kenakan . ya . memang jahat kawan - kawan saya . dan pensyarah pula suruh buat keja . naik aras 4 . memang letih naik tangga . hate it . then pensyarah juga suruh saya masuk satu pertandingan . dan pertandingan itu memang saya tak pernah tahu . so Math pula .. 2Jam tutorial .. 



Math memang best la .. aku ada kuiz hari ini .. tapi apa pun tak study .. memang malas sangat-sangat .. 
tapi tak apa . pasrah saja . hurm .. memang tak sangka . aku boleh jawap kuiz math tue . hurm .. yes .. saya boleh jawap soalan kuiz math . even soalan tue susah sangat .. tapi to be honest . soalan tue senang . hanya susah untuk saya seorang saja kerana saya tak study . tapi apa pun rasanya boleh dapat separuh markah . hehe .. 


then lepas kelas Math . AutoCad .. kira kelas yang aku tak mengantuk la . sebab kena menghadap komputer saja . buat lukisan . tapi bila ingat kisah Lukisan Kejuruteraan .. result memang hampa gila . sangat-sangat teruk . yes . betul teruk . but AutoCad ini ok . semua boleh buat . semua biasa lagi . sebab komputer .boleh menipu . penipuan memang tak nampak kan . hehe . so memang selalu menipu la . hehe . ok . lepas kelas ini . 

makan tengahari . yes . saya kuat makan . 

selepas kelas AutoCad ialah kelas Programing . yes . 
kelas yang paling aku tak suka .  ini lah nak cerita . yang aku tertipu . hurm . assistant monitor kelas aku bagi tahu ada kelas . so memang aku pergi kelas la . pukul 3:00PM - 6:00PM tapi bila sampai . apa yang aku tahu  kelas tiada . batal . pensyarah mesyuarat . memang menghampakan . kalau cakap tiada kelas dari awal kan lagi senang . boleh saja tidur puas-puas . but alasan dia buat macam tue kerana nak Hias kelas . yes . Hias kelas . kami dapat kelas Angkat . so kena hias kelas . so stay la dekat jabatan and hias la kelas itu . so malas tapi jujurnya . bukan hias sangat pun . kami banyak main saja . amek gambar . bercerita dan macam-macam lagi . tapi yang paling penting . memang meriah masa tue . enjoy sangat-sangat . so . kalau nak cerita banyak nanti korang lagi tak larat pula nak baca . so biarlah gambar menceritakan segalanya . ok .. 

so here the picture . 













































so itu sahaja gambar kali ini . hurm . enjoy la tengok and baca ini . 

You Might Also Like

2 comment

  1. huhuk....
    apa daa bro....autocad tu programming ker....huhuk...
    ala just imagine jer bnda yg nk bt tue...garenti dpt yer....huhuk...
    (cehh aku bt cm sng jer...padhal aku bt solidowrk pun pnya la shh jgk...)

    ReplyDelete
  2. huhu .. autocad tue lukisan terbantu komputer .. programming lain pula .. ehhe ..

    huhu .. bleh ja .

    ReplyDelete

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images