Menghitung Hari

Sunday, November 13, 2011

Assalamualaikum .. .  


Entry ter-publish oleh si Sepet :) 
 


hi semua . . entry nie aku nak merapu lagi . . hurm . . tajuk jiwang siot . . HAHA .. ! ! menghitung hari detik demi detik . . haha . . nyanyi lak nuhh . . tajuk best la . . dah-dah biar bercerita benda yangg betul . . tak yah nak merapu-rapu lagi . . actually aku menghitung hari sebab dok kira bila aku nak sembuh . . bila nak boleh jalan . . bila nak macam biasa balik . . nak sambung belajar . . nak hang out dengan kawan . . MELEPAK !! dan macam-macam lagi .  . 

sebenarnya aku tak sabar nak sihat seperti biasa . . walaupun lambat lagi . . ikut fact 6 bulan selalunya baru tulang yang patah tumbuh semula . . lamanya . . tapi I HAS TO BE STRONG . . keep faith . . keep believing I can be like usual . . Wanna jump high . . miss my friend a LOT . .  nah nak tempek gambar la  . . 




kawan-kawan bila kita boleh hang out lagi .  . lepak-lepak macam selalu . . bising-bising dekat rumah sewa . . bising dalam kelas . . ambik gambar . . buat peace . . aku rindu kenangan kita la . . serius aku nak macam dulu . . active ja kita pot pet pot pet . . melalak . . layan movie . . men game danb macam-macam lagi . . 

aku teringin sangat nak masuk kelas kita yang havoc and happy selalu tu . . dengar lecturer beleter kat depan dan kita buat dunno saja . . hurm tak leh lupa aku kenangan semua tue . . lepas kita tinggal aku sorang-sorang ja la .. . hampa semua dah masuk semester lain and aku still stuck kat semester yang sama . . apa-apa pun memamg aku gembira kelas dengan hampa . .  lastly buat hampa yang nak final GUD LUCK . .!! . . 

2 Bulan 16 Hari - 
aku masih lagi berdoa untuk sembuh .. 

You Might Also Like

1 comment

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images