Friend's I do miss the Moment

Monday, November 21, 2011



Assalamualaikum .. .  


Entry ter-publish oleh si Sepet :) 
 


hi semua . . update sikit hari nie .. nak lepas perasaan . . haha . . bukan jiwang tapi RINDU . . aku rindu POLITEKNIK KULIM , DTK 3A JUN 2010 . . grr . . tak kisah laa apa yang hampa nak kata . . aku sewel dah nie . . aku rindu gila . . macam-macam kenangan kita . . memang tak boleh lupa la . . gilagila kita selalu bersama . . 

aku teringin nak pi kelas dengan hampa . . lrpak dekat koridor tunggu lecturer . . melalak buat bising . . riuh dalam lab . . amik gambar syok sendiri . . gelak tak ingat dunia . . macam-macam lagi . . semua tu aku teringin nak buat lagi . . tapi nak buat macam mana dah tak boleh . . lepas ni dah tak sekali . . tak syok la aku lepas ni . . tak mau la macam ni . . hurm hampa tengah final tak habis lagi kan . . besok ada paper lagi . . ha 3 lagi kan . . 

wehy . . hampa taw aku teringin nak amek final dengan hampa . . aku ingat lagi final yang sebelum ni . . 2-3 jam sebelum final baru kita pakat kalut study and tanya macam-macam . . kelam kabut study last minutes . . lepas tu masa jawab final semua buat muka yakin boleh ja . . hehe . . lepas habis paper kita riuh punya la sakan . . tak kisah la boleh buat atau dak kita tetap riuh happy dah jawab sebab semangat nak cuti . . wehy lepas nie aku dah tak boleh buat semua tu dengan hampa . . gila sedih aku macam nie . . 

btw next semester hampa dah nak pi LI . . huhu . .tapi aku kekal di sem 3 . . huhu . . aku nak ikut hampa wehy . . dah la nuh aku merapu setakat ni . . sedih aku nak tulis . . teringat kenangan kita semua . . apa-apa pun good luck final nie .. .harap score sampai dapat AKJ nuhh .  . biar gempak kelas kita . . then nanti LI jangan lupa aku nuhh . . dapat gaji tue belanja aku makan ka . . tengok wayang ka . . uke nuhh . . good luck kawan-kawan . . 

p/s : lepas ni aku panggil hampa semua abang dan kakak senior la nuhh .. . 


You Might Also Like

0 comment

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images