Demi Masa

Friday, December 30, 2011




Assalamualaikum . .

hi semua .. update again and again . . haha . . time goes by right . . tapi apa yang kita buat untuk menghargai masa itu . . lakukan dengan membuat perkara yang tak berguna . . buang masa begitu saja . . oh no . . jangan macam tu yea . . jangan kita membuang masa . . lakukan apa yang kita mahu . . haha . . tapi mesti berguna yea . .

uke sudah beleter kan . . mesti korang tak suka . . motif sebenar nak gi tahu yang Mr.Sepet sangat bosan . . dan demi masa tue habiskan dengan Photoshop . . hehe . . edit gambar asah otak agar tak lupa car nak edit . . leh kembangkan bakat kan . . so jom gunakan masa sebaiknya . .

uke nak bagi korang tengok apa yang di edit kan . . so ini detail .

Mangsa : Anak sedara ( Danish )

jom tengok gambar dia uke .



uke dia . . edit simple saja . . busan . . ada lagi gambar yang di edit tapi tak boleh upload sebab tuan gambar tak bagi . . hehe . . uke . daa ..

You Might Also Like

1 comment

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images