Photoshop time . . De'din amek ko . hancur . .

Thursday, June 23, 2011

Assalamualaikum .. . 

Entry ter-publish oleh si Sepet :)




uke . . sengal ja rasa hari ini . . BTW aku tengah letih nie . . hehe . . tadi keluar town . AS ( Alor Star ) .. wahh .. maju dah AS nie . lama tak keluar . . rasa lain pula . hehe . . best keluar tadi . . syok gak . lepak . . merapu . sembang kosong . haha . . terbaik la keluar tadi . semua otak kering . . tak malu . . uke . . tak mahu mengarut lagi . tak nak cerita pasal tadi . back to main topic . . ha . . De'din . . siapa kenal dia . mesti ramai juga kenal dia kan . . uke . . dia memang famous la dalam PTSB Blogger dan Geng Politeknik 1 Malaysia . . uke . kenapa dengan dia nie . nothing . . hari tue dia suruh aku buat header untuk dia . ha . . so nak jadikan cerita . lepas balik tadi . . aku terus pegang lappy buruk aku nie then buka photoshop . . so dah buka tue teringat nak buat header walaupun tak ada idea . so main buat saja la . . so inilah header untuk ko De'din  . . maaf sebab tak cantik . memang hakikat aku tak berseni . oke . tapi nanti aku buat lain . . tunggu idea mencurah-curah sikit . sekarang susah sikit . internet slow . so susah nak cari brushes and font yang cantik or bergaya untuk digunakan . . so inilah hasilnya . . jangan marah kalau tak cantik oke . . maaf ..   






uke . tue ja . . anyway . . harap tak kisah la nuhh . hehe. oke . that all dulu untuk entry kali ini  .. nanti update lain lak . .haha .. 

You Might Also Like

5 comment

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images