love ツ

Tuesday, August 03, 2010

saat pertama kali aku memandang wajahnya tika itu agin lembut membelai rambutnya..
rambutnya seakan sutera lembut yang melambai-lambai akibat di tiup agin lembut itu..
tika itu jugalah mukanya bersinar-sinar dan tanpa aku sedari..
hati aku begetar dan jantung aku mula berdegup pantas..
dan akan saat itulah dia mula mencuri hati aku dengan senyumannya dan lemah lembut sopan santun dirinya amat memikat hati aku..
tatkala ini jugalah hati aku sayang akan dirinya..
dan sampai satu saat andai roh dan jasad aku di pisahkan ak tetap ingin bersamanya..

You Might Also Like

0 comment

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images