update tiada tajuk

Monday, March 07, 2011

nak sangat update . 

update .. 

update . .

update . . . 

nak juga update even dah tak tahu nak tulis tentang apa . 

dalam kepala nie macam-macam dah terfikir . tapi bila nak tulis . 

lupa ja . then takut orang tak suka . so . . 

nanti akan aku ceritakan . so . 

update nie . 

tentang apa  .. 


update !!!! 

hurm . nak cerita . ok . besok aku ada .. 

hurm . quiz . 

even macam nie . pown aku stay nak update blog . yes . itu penting . nak cerita . 

so besok . quiz tentang komputer sahaja . 
haha . komputer . !?? 

senang sahaja . ..

|
|
|
|
anda salah . esok kuiz . 

Programing . 

yea .. programing . senangkan dengar . yes . senang sangatlah kan . so . 
serius aku tak tahu apa tentang programing . .
C , C++ , C# 

apa semua itu . itulah bahasa programing . 
yes . saya tahu . itu sahaja .. 

oke . ini contoh program yang di tulis . 


oke . anda faham . hehe . itulah programing . hehe . .

|
|
|
|

kuiz Autocad 
yes . senang . 

senang kalau benda biasa . tapi bila gabung-gabung . memang susah . so malas nak cerita panjang . 
nak jadi engineer kena belajar ini semua . kalau tak . tak akan nak lukis pakai tangan kowt . .
dunia dah maju kan . so . Autocad . 


 oke . 
itu contoh la . oke . that all for now . 

Assalamualaikum .. 

p/s : do comment and like . thank . 

You Might Also Like

1 comment

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images