post di rumah ツ

Saturday, January 01, 2011

perasaan gembira dan sedih ...


firstly nak cerita part sedih .. biar sedih dulu sat .. lepas itu gembira blek .. hehe ..
sedih sebab celebrate new year .. haha .. oke2!!! .. khamis petang saya p penang .. 
tue memang best .. yang xbest letih la .. hehe .. btu yang paling banyak tidur masa trip p penang tue aku .. huhu .. xyah drive .. syok nye .. ehhe .. ok2 .. then jumaat ptg dah blek .. hurm .. on the way blek pown tdoq g .. hehe .. tdoq sungguh .. haha .. yang sedih taw ark aku balik kenapa .. sebab my SEPUPU la .. col suruh blek .. haha .. kata nak celebrate new year sekali .. hurm .. pulun ja aku blek .. hurm .. semua sebab aku memang rapat dengan sepupu aku .. dah macam adik beradik sudah .. dari kecik .. tapi yang best pasal diew .. tiap kali jumpa .. msti gaduh .. sure la .. hehe ..hurm .. yang xbestnya .. korang imaging .. dh letih overnight kan penang .. pastu blek kulim .. umah sewa .. dengan tidur 2 jam .. letih kowt .. hurm .. pastu xsempat nk rest .. blek umah sewa ujan .. hurm .. pastu bawak moto blek uma at jitra .. letih kowt .. blek tengah hujan .. last2 sampai rumah .. diew antaq mesej .. 
" wehy .. ak otw g penang .. celebrate kat sana .. sorry xplan .. "
hurm .. pdahal aku dah sampai umah .. diew yang swoh blek .. ak blek .. diew xdak .. geram toi .. hehe .. last2 celebrate sorang2 macam orang gila ja .. sedih toi ..i hate u .. Mohammad Faiz .. haha .. 

ok .. suda utk sad part .. haha .. btw .. memang xsay .. kelakar je .. 
but the fun part .. blek rumah .. sampai umah .. xdak apa nak mkn .. haha .. terus aku buka tv .. haha .. tngok tv .. but lastly tv yg tngok aku .. haha .. btw .. sblom aku mula tngok tv tue .. my father and mom kluar g rumah sedara .. aku da pesan nasi bungkus .. hurm .. last2 apa2 pown aku xdapat .. tidur ja .. lapar kowt malam tue .. memang best .. xmkn .. leh diet .. haha .. ye la kan..hurm .. but yang paling best .. td la .. sabtu .. pukul 8 malam .. hurm .. aku jumpa ayah aku .. then gtaw kat ayah aku .. macam nie 
" ayah .. cek nk bli camera leh dak "
ayah : " camera pa lg .. nak buat apa "
" cek nk bli yang baru .. mana da camera dh .. yg dlu kn kena curi .. tp kali nie cek smpan .. "
ayah : " ha .. rapa plak dah .. mana ada duit .. "
" ala .. yang len plak .. bukan macam dulu .. mahal skit la .. " 
ayah : " yang dulu pown mahal gak .. nie mahal lagi .. sama yang dulu ka .. RM1000++ ? "
" dak .. mahal lagi .. cek nak bli camera nikon .. RM2000 ke RM3000 .. leh dak "
ayah : " duit hang ada ka .. duit ptptn tue ckup bli la .. "
" ala ayah nie .. duit xdak la .. tue tnya ayah .. bleh dak .. duit cek xdak .. xckup "
ayah : " ha .. unk tngok la dlu nnti .. kalau bleh .. bli la .. "
" la ayah nie .. boleh la .. cek byaq blek nanti bleh dak .. "
ayah : " ha .. xtawla . . kalau da duit bleh la .. "
" ayah cek nak gak .. bleh la .. "
ayah : " ha la .. tgk nnt kalau da duit .. bg tmbah sikit dh la ha .. "
" ha .. bleh la .. janji dapat .. minggu depan atau bulan depan noh "

ha .. tu la .. yang tue yang best .. dok nampak macam nk dapat ja .. hehe .. xsbar2 . ok .. sudah setakat nie .. nanti update len .. 

btw .. " happy new year " 

Good bye 2010 
Welcome 2011 

(: new year :)

You Might Also Like

0 comment

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images