kelas tahun baru ツ

Monday, January 03, 2011

serius best !! sangat2 best !!


03 Januari 2011 
sangat bermakna 2011 .. macam2 yang baru .. hurm ..
nak gurl baru jugak .. hehe .. joke saja ok .. 



nak cter psal kelas tadi .. wow .. memang kelam kabut semacam ja aku pagi tadi .. bangun pkol 7.17 am .. kelas pkol 8.00 am .. hebatkan .. hehe .. bangun2 terus g bilik air .. dah rasa memang sangat lambat ..hurm .. mandi pown dah macam xmndi .. jujurlah .. haha .. berus gigi ja yang pentingkan .. hurm .. memang sangat selekeh tadi ke kelas .. rambut pown nerdy sudah .. hurm ..
pergi kelas tadi dah la seperti tak rela ja .. hehe .. mana tak nya .. assignment satu pown xbuat .. malas toi .. semua kena hantar .. 
OSHA !!
MATH KEJ. 2 !!
PROGRAMMING !!
AGAMA !!
SISTEM ELEKTRONIK !!

banyaklah lagi .. nasib baik tadi xda kelas agama dengan sistem e tue .. hurm ..
oke2 .. tue bkn masalahnya .. sekarang nie nak cerita pasal kelas tahun baru .. hurm .. agak best pagi tadi .. first2 OSHA .. AW101 .. subject softskill .. Occupation Safety and Health .. memang bosan subject tue .. seriously .. saya SUKA TIDUR masa subject nie .. tapi tadi tiba2 tak bosan la .. pensyarah lama kembali .. haha .. garang .. SANGAT GARANG .. suka dia .. sebab TAK MENGANTUK .. hurm .. tadi ada member yang masuk kelas lambat .. huhu .. yang best kena denda .. memang macam budak2 .. hehe .. KETUK KETAMPI ... haha .. tahu tak .. best .. serius best .. kusyuk2 aku dok wat keja math dalam gelas pown still gelak dengar denda tue .. (jahat dan sangat malas saya nie .. masok kelas OSHA buat math .. hehe )
sangat kelakar tadi .. tak jadi aku buat math .. hurm .. lepas tue .. pensyarah tue suruh gi ronda2 jabatan .. hehe .. tengok2 keselamatan POLITEKNIK aku .. haha .. apa lagi .. komplain yang sangat banyak .. macam2 xkena .. heehee .. memang best .. lec tue pown gelak dengar .. hehe .. 

then habis kelas OSHA tue masok kelas math .. haha .. best juga .. aku di KENAKAN oleh rakan2 kelas .. tak suka toi .. malu .. tadi belajar trigonometric in differentiate .. serius tak suka .. tak faham .. pensyarah tue best .. tapi saya xpaham .. benci math .. ( haha .. nk jadi engineer tapi tak suka math .. boleh ka )

then lepas kelas math .. autocad plak .. atau ECAD .. serius best .. 
masuk kelas nie .. wajib kena gelak .. kalau tak salah . .haha .. betul .. i'm serius .. lec tue tak buat lawak .. tapi cara dia sangat LAWAK .. suka toi .. yang best tadi belajar benda yang sangat2 BASIC .. ye . . xcaya .. percayalah .. 
tapi tadi tak sangka plak buleh buat .. walhal Lukisan Kejuruteraan saya sangatlah teruk .. seteruknya .. tue la aku kata basic .. hurm .. best!! best!! aku siap tadi .. siap dapat fullmark plak .. pensyarah pulak puji .. lagi la kembang .. tepat dan kemas gitu .. haha .. ( perasaan betul aku nie .. tp betul ok .. )
hurm .. best ECAD .. tengah dok menambah minat untuk subject tue .. hurm .. 

lpas kelas ECAD .. kelas paling saya tidak suka .. PROGRAMMING  .. haha .. bosan .. tidak faham apa2 pown .. hurm .. but yang best .. tadi 1 kelas jadi budak jahat .. semua tak siap report .. haha .. senyap ja .. bila pensyarah tue tanya mana report .. hurm .. serius aku tak suka .. haha . .tapi nak wat macamana .. kena belajarlah .. aku amek electronik komputer kan .. hehe .. serius lawak tadi . 1 kelas xbuat .. memang terkejut aku .. memang plan bagus la .. hehe ..  then pensyarah tue pown nek angin .. haha .. best2 .. kena beleter free .. haha .. then maybe sebab kami buat tak tau masa dia beleter .. so dia paksa suruh siapkan dalam 1jam sahaja .. mak ai .. banyak kowt .. kena tulis program .. cek input .. output .. variable .. constant .. macam2 la .. xpaham aku .. ada 3 soalan sahaja .. tapi ada anak2 dia .. 1 tue ada anak paling skit 5 .. memang letih la .. then xpa .. sebab terpaksa .. so semua memang buat la .. xsangka .. aku leh siapkan .. 90% siap .. haha .. discussion ngan conclusion saja tak da .. hehe .. best .. kelas paling best la .. programming tadi .. sebab tak mengantuk and jadi rajin tiba2 .. hehe .. kelas habis pukul 5.45 pM kowt tadi .. best .. serius best .. haha . suka programming .. 

oke .. that all .. nanti chot chet lagi .. haha .. daaa .. 
Assalamualaikum ..  ツ

You Might Also Like

1 comment

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images