semua harapan musnah :(

Monday, September 27, 2010

semua harapan aku hancur la..to be honest la..ak tak tahu apa dah jadi dengan diri aku nie..
xreti2 nak berubah ka hah...dari dulu sampai sekarang..dah xtaw nk wat mcm mana dh..plik aih..


ingatkan bila dh msok ipta nie berubah la..rupa2nya lagi trok ada la..dan nie smua bkn berpunca dari kawan2 ok..tkowt la nnt kta kwan2 bwak pengaruh jahat..tue smua x..nie slah diri aku sendiri..
cuba la ak fikir blek..dari sekolah rndah smpai skrg..dah jd student ipta pown..wlaupon poli kn..hehe..
bila igt blek ksah msa skolah ak rasa ak lah budak plg xreti nk bersyukur kowt..


nk taw sbb pa..?


ni smua sbb dlu msa ak skol..ak sekola rendah kt SK Seri Muda , Kedah..xtawla korang taw ke x..dlu msa ak skol nie..bleh di katakan ak salah sowang budak cemerlang kowt..haha..prsan ja noh..
but that the fact..i manage to get number 1 in class for every year..huhu..but i a bit loser in UPSR..do believe it,.?u should believe it..huhu..yela..dlu ak nie mlas kowt..haha..mlas smpai xmo p skolah..huhu..even UPSR A pown xda..hehe..pa la nk jadi kan..
skrg kita beralih plak ke sekolah menengah la..hehe...aku dlu skol kt SMK Ayer Hitam, Kedah..famous gak la skol nie..hehe..tp msti da gak yg xtaw skol nie kat na kn..hehe..msa ak skol nie..ak kna msok klas based or result UPSR la ..hehe.so ak dpt kelas no 2 terakhir..bkn 2 dari depan..haha..kira kelas nie bdak trok2 la..hehe..but still ak leh dpt no 1..hehe..heran btoi..then xpala..final exam form1 ak dpt no 1..haha..syok habis la..ak dpt 6A kowt..hehe..bangga sgt la..then ak leh nek klas la..huhu..
ak leh nek klas no 4..huhu..klu xkira klaz khas ngn agama so klaz ak tue klas no 2 la..hehe..
bla dh nek klas tue besa la..result elok pown no xelok pown..tp xpa la kan..hehe..then ak dok dlm klaz tue smpai form 3..n the best number i can get is no2 la..hehe..no 1 sapa ntah pgang xmo bg2 kt aku..huhu..kira bgus la kn..hehe..tue xpala..then result trial cantek kowt..huhu..so skolah da la wat group n target ok student PMR nie..ak xmo la bgtaw ak di target untuk dpt bpa..malu la..huhu..
but bila ja kluaq result..again..result aku teruk kowt..xsmpai langsng target ckgu ak n based on trial ak tue..result trial lg elok la..geram gila ak msa tue..nk taw aku dpt bpa..A pown xda..da B n C ja..tue pown sma byk la..taw2 sndiri la noh..hehe..tue la cerita ak kt skol tue..aku xmo la ctew msa ak form4 n form5..sbb klu ak cerita nie lagi trok rasanya..hehe..malu la nk cerita dh..hehe..
but apa yang boleh ak simpulkan disini..jgn la igt awai kita boleh dan selama lamanya kita boleh gak..
ambil contoh aku la..dah awai bleh dpt result elok p men2 then tgk la kputusan mcm mana kan..heheh..
so ak tlis nie untuk peringatan aku la..jgn men2 lagi dan antara sebab len plak adalah sebab ak study kt ipt skrg nie..ak rasa sikap buruk aku semakin menjadi-jadi sangat2..tue la..dh la mlas..xmo stdy so jgn dok harap la nk dpt yg bgus2..tue pown ak still ada hati nk jd ckgu nnti..InsyaAllah la..huhuhu..
aku dah tekad xmo ulang blek kesalahan yang sama..nak berubah jd orang yang berguna la..nk tolong family ak..lgpown family ak bkn orang2 senang..mak ayah aku penat bekerja cari duit bg aku smbung bljaq ak lak men2..ak xmo tengok mak ayah aku sedih dan malu sebab aku lagi..xmo mcm sekolah dulu dh,..i want to change..doakan yea..


p/s : i'm cry inside my heart..sedih akan sikap aku sendiri..
maafkan cek ya Ayah Mak..cek janji akan berubah dan tak buat mak ayah sedih g..

You Might Also Like

0 comment

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images