Dia ツ

Friday, September 24, 2010


entah mengapa aku tak boleh lupakan diew..
sejak detik perkenalan aku dan si dia masa tingkatan 1..
aku masih igt bagaimna pertemuan perkenalan itu..
pertemuan itu berlaku apabila aku dan si dia menyertai kawad kaki untuk rumah sukan sempena hari sukan sekolah..
saat pertama kali ak memandangnya aku terasa sesuatu menusuk ke kalbuku..
aku sedar mungkin aku tidak akan pernah boleh menugurnya kerana dia merupa salah seorang gadis yang di minati ramai di sekolah..
ini mungkin juga kerana kecantikan dan kepandaiannya..
jesteru itu aku hanya menyimpan perasaan padanya..
tapi semua ini berubah apabila selesai sahaja peperiksaan akhir tahun..
aku berjaya mendapat tempat pertama dan di naikkan ke kelas yang sama kelas dengan dia..
pada fikiran aku mungkin aku dapat mengenali dia dengan lebih lagi..
mula sahaja sesi persekolah yang baru dan aku bersamanya dalam satu kelas yang sama..
amat memeranjatkan apabila dia datang menegur aku semasa hari kedua aku dalam kelas tersebut..
aku masih ingat akan kata-katanya " erm..slmt dtg kelas kami yea..klas nie buas2 skit..tp semua bek2..dlu klas na.."
itulah saat manis yang aku rasa amat bermakna..dan ternyata dia bukan seorang yang sombong..
sejak detik itu aku dan dia berkawan rapat..kami sentiasa bersama..namun aku tahu aku tak akan dapat dia kerana dalam masa yang sama dia telah bercinta dengan orang lain..disebabkan itu aku hanya menganggap diri ku hanya teman baik dia..
tetapi itu semua berubah..semakin hari aku semakin rapat dan terus rapat..entah dari mana secara tiba-tiba aku mendapat keberanian untuk berterus terang dengan dia lalu meluahkan persaan aku padanya..

to be continue :


You Might Also Like

0 comment

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images