~ selamat pagi ツ

Sunday, September 19, 2010

terasa begitu awal aku mengepost entry baru pagi ini..betulkan..hari ini aku sudah mula kelas..
terasa macam sekejap saja cuti..tak mengapa..aku juga agar bersemangat hari ini..
hendak di jadikan cerita...
~ pagi ini aku bangun awal iaitu pkol 6.03AM~
then subuh 
~ kemas bilik ~
mandi untuk ke kelas Measurement pukul 9.00AM

p/s : apabila aku sudah siap tiba-tiba saja rakan sekelas hantar mesej 

" weip gtaw geng laki klas measment xdk k arinie"

huhu..aku terasa sedikit sedih kerana aku telah bersiap hendak ke kelas..
tetapi ak berasa sangat gembira kerana kelas tiada dan aku boleh berehat sedikit lagi..

p/s : hehe..post kali nie agak pelik kn..sbb ak guna ayat buku..haha..

You Might Also Like

1 comment

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images