Susah sangat . . TOLONGLAH FAHAM !!!

Saturday, August 20, 2011

Assalamualaikum .. .  


Entry ter-publish oleh si Sepet :) 
 
uke .. tajuk tak best kan . . memang tak mood tak best nie . . mood geram . . diew dok buat perangai sangat . . tapi tue uke lagi . . yang tak uke masalah di kulim . .


masing-masing nak buat perangai . . nak tunjuk belang masing-masing . . ego tinggi . . tolonglah . . belum kenal aku so jangan buat macam dah kenal aku lama . . orang lain tegur dengar boleh tak . . bukan nak marah atau kutuk atau yang seangkatan dengan tapi niat ikhlas tegur nasihat saja . .  


dengar nie, jangan ingat kucing tu tak boleh membunuh atau jadi macam singa dan harimau sebab kucing boleh jadi seganas harimau dan singa la . . so manusia pun sama la . . jangan ingat orang yang diam tak marah dan dengar saja tue tak boleh marah balik . . sekali orang tue marah macam-macam boleh jadi la . . even dunia pun boleh terbalik la . . 


macam ini la . . memang aku tak pernah nak marah-marah teruk atau mengamuk atau apa saja . . aku memang baik . . memang selalu biar saja apa yang orang lain buat . . ikut saja kan . . tapi jangan ingat aku tak boleh nak marah atau mengamuk . . sebab HAMPA tak kenal aku lagi . . jangan ingat baru semester 3 dah kenal aku sangat dah . . 


one more thing . . aku ini jenis apa yang aku cakap mesti aku buatla . . aku bukan jenis cakap kosong atau nak cakap besar saja . . everything i said , i will do it . . lagi satu jangan suka nak kata aku tipu sebab bila aku cakap aku cakap benda betul so aku cakap benar uke . . 


uke . sudah . . aku memang malas nak tulis panjang-panjang  . . setakat nie saja . . uke so sekarang masa untuk aku lepaskan geram dengan cara aku . . uke . . daaa .. Assalamualaikum ... 

You Might Also Like

0 comment

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images