i'm sorry, I can't hide my feeling anymore

Tuesday, May 03, 2011

Salam . hye semua . sorry lama menyepi . haha . *bajet ramai orang tengok blog . oke . nak update . tapi jiwang sikit na hari ini . huhu . maaf yea .

oke . entry nie mungkin entry yang paling teruk bagi korang aku rasa . so sorry jika tak selesa oke . hehe . maaf . saya hanya insan biasa yang suka menceritakan perasaan dan kehidupan saya yang boleh di ceritakan . so harap tak ada perasaan marah dengan entry kali ini oke . 



oke orang minta maaf sangat-sangat dia diew . orang bukan sengaja selalu nak bagi sakit hati diew . . nak gaduh dengan diew . tapi orang tak sengaja . . orang minta maaf sangat-sangat dengan diew . orang tahu salah orang . . orang selalu tak layan diew . selalu buat jual mahal . sombong . tak pandang diew langsung . orang bukan sengaja tapi orang segan . tak mahu diew sedih dengan orang . orang tahu yang orang tak baik dan tak layak untuk diew . orang tahu ada orang lain yang lebih perlukan diew . lebih sayangkan diew . lebih baik dari orang . . sebab tu orang buat semua tue . 

tapi sejujurnya orang memang sayang dekat diew . suka dekat diew . tak mahu kecewakan diew . tapi untuk pastikan semua nie orang sanggup lakukan semua ini supaya diew bahagia . orang akan bahagia jika lihat diew bahagia dan gembira . orang tak mahu diew sedih . orang tak mahu diew tak gembira dengan orang . orang nak diew selalu bahagia dan gembira sahaja . harap diew faham dengan tindakan orang . memang kadang orang akui yang orang sengaja larikan diri dari diew tapi sebab orang tak nak diew sedih . tak nak diew kecewa sebab orang . tak nak diew sedih . orang nak diew terus senyum dan gembira serta bahagia . orang suka lihat diew senyum . ketawa . 

andai diew selalu gembira,bahgia , ketawa itu sudah memadai untuk orang terus bahagia dan gembira dengan kebahagian diew sebab orang tahu orang tak boleh bahagiakan diew . walaupun orang memang sayangkan diew tapi sedarlah ada orang lain lebih perlukan dan sayang diew . so pergilah kepada orang itu kerana orang juga percaya orang itu boleh bahagiakan diew . orang minta maaf sangat-sangat . 


orang harap diew faham kenapa orang tak reply mesej diew . tak angkat col . tak mesej diew . tak col diew . maaf sangat . ~

You Might Also Like

8 comment

  1. teringt dkt ex. terpkse lepskan dy untuk jge hati dan perasaan my pmily. now,im still waiting him and dy sudh ade gurl dy sndiri. :) ape pun,.anda harus kuat okey.msih ade lagi yang bgus untuk anda. :D

    ReplyDelete
  2. @miss atie yup . . kita perlu terus berusaha dan pndang ke depan . hehe ..

    ReplyDelete
  3. coretan yang terbaek,,memang pasangan kita kadang2 susah nak paham dgn tindakan kitakan,,tapi seandainya dia tawu cintanya kita kepada dia,,die mesti paham dengan apa yang kita buad,<3

    ReplyDelete
  4. nice entry.. tertouching kejap..:P

    ReplyDelete

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images