smile even you were hurt ツ

Wednesday, December 29, 2010

nude awakening : says !! tajuk macam apa lagi dah !!!



now to story .. kinda sad .. haha .. i feel like neglected .. or did I neglect them .. wow .. kinda ok .. 

the truth .. I do miss the moment of joy .. 

I do miss the time we were fighting over for eat ..

I do miss the moment u yell at me .. 

I do miss the moment I yell at u ..

really do .. miss everything .. 

silly question : do u miss me .. haha .. i already know the answer ..
u crazy .. miss u .. don't waste my time .. haha .. I do la .. really do .. 

hey you .. !! you there !! listen here .. !! ok !!

now .. I really miss the time we were school boy .. yea .. LOVE school .. I really love the time we act like nerd .. ( yes but I not a nerd ) friend's .. do u still remember the moment as hostel .. remember PREP time .. haha .. but for me it really fun .. haha .. silly me .. speaking plak .. hancus terus .. nak cakap melayu plak . .izinkan saya .. haha ..

Ikhwan Hakim !! Hasrul Juhaidy !! Asyraf !! Ekhwan !!  ( click kt nama untuk lihat mereka .. tq .. 

yeah .. I do miss u guy .. silly .. 

wehy .. ingat dak time kt hostel .. eheh .. syok aih .. tol dak .. memang syok ..
aku kadang2 tergelak sorang2 bila igt time dulu . haha .. bnyak sangat laugh time .. sampai aku xingat sad time .. haha .. xdak kowt noh .. yang paling aku xleh ingat time prep la .. haha .. Warden kesayangan kita tue percaya sangat kat kita .. haha .. thank cikgu Mahadzan .. thank because believe in us .. haha . 
ampa ingat dak . time cgu suruh prep atas kelas .. apa kita buat .. bukan study .. tapi dok men2 ja .. menggatai .. mesej .. men henpon .. men camera .. paling best dok posing2 amek gambar .. haha .. yeah .. kita semua gila amek gambar .. pantang ada camera ja .. yang xtahan camera aku juga jadi mangsa .. haha .. penuh gambar hampa semua .. but xpa .. aku xkesah .. kenangan kowt .. haha .. betulkan .. aku xtipu la . hehe .. syok kowt .. lepas tue tidoq paling xlupa la .. nek kelas tidoq .. ponteng kuliah la .. macam2 .. pastu dok belakon ada kelas sampai lewat2 .. xmasuk rollcall malam la .. ahaha .. macam2 .. kita wat .. aku rasa nek gila bila ingat balik .. makan supper awal dari orang lain .. amek makanan lebih .. lepak bilik pengawas sampai pagi buta .. kadang sampai subuh .. semua sebab KOMPUTER .. haha .. yeah .. keja dok berebut ja .. xleh blah toi kita kan .. hehe .. lepas tue bukan tue ja .. kita pecah bilik sakit .. tidor dalam tue .. pastu time dak junior's kita tanya boleh bilik sakit dak .. kita kata xleh .. semua sebab kita nak melepak dalam tue . .sanggup noh .. kita wat macam ..sampai aku rasa macam hostel tue kita punya la .. haha .. paling best time ada pergaduhan dengan budak2 vokasional la .. huhuh .. kesian ACAP .. dia terlekat dekat tengah2 .. semua sebab warden dok kata budak teknik bagus .. haha .. time tue yang wat kita makin jahat tue .. haha .. 

serius .. sumpah syok la .. syok sangat time tue .. hurm .. lagi best masa exam SPM .. haha ..walaupun kita dak2 aliran teknik kat hostel xramai .. hanya 10 orang .. tapi riuh kita macam dok 50-60 orang .. hehe .. betul dak .. betul kan .. haha .. syok sangat time tue .. ingat g time warden semua jadi baik dengan kita .. paling xtahan time cgu fakhrur buat baik dengan kita .. belanja macam2 .. haha .. semua nek terkejut .. haha .. xsangka .. tapi bila pikiaq balik kan .. aku rasa macam bersalah pown ada dekat warden2 , cgu2 n semua la .. haha .. kesian cgu .. wat kelas .. tapi kita x p .. hhaha .. semua dak teknik malas .. haha .. yang best tu malam kelas LK .. ( haha .. LK sangat syok ..) kesian cgu .. sampai kena mai tnya kita nk belajar ka dak .. kita wat xtaw ja .. haha .. serius lawak time tue .. semua malas .. ada otak jahat semua cukup .. gtaw warden nak g study kat kelas .. tapi dok tidor dalam dorm .. haha .. serius .. best kowt .. haha .. lagi 1 ingat dak time kita semua belah p Bilik Pengawas .. haha .. semua sebab nak layan movie baru dan aircond .. haha .. nasib bek kita malam tue kan .. haha .. sikit g ja nk kantoi dengan pak guard .. haha .. paling best ..time kita p tengah malam ka pagi buta .. haha .. koi 1 pg kowt .. haha ... selerak habis nampak pak guard .. pak guard stlye lak tue .. haha .. nek cering bulu roma aku .. haha .. siap jumpa hantu la .. kena kacau la .. haha .. serius .. lepas tue baik sat waktu siang tue .. malam jadi jahat balik .. haha .. memang lawak la kita nie .. 

wehy bila lagi kita nak buat balik aktiviti nie hah ..?
aku serius nak lagi .. xpuas lagi .. 

yang paling best lepak dalam bilik warden .. haha .. 
syok .. sangat syok .. gaduh dengan warden .. 
haha .. pakat lawan dok ngata ja .. 
sorry cikgu .. kami semua melawak .. cikgu pown sama kan ..

precious thing ever .. 

i can't forget all bout hostel .. smtbl .. everything specially FRIEND's .. 

nak guna post nie juga nak bagi ucapan ikhlas : 

thank cikgu Mahadzan kerana tegur saya time SPM dulu .. kalau dak memang xberubah saya .. maybe teruk result saya .. seriusly cgu .. tima kasih sangat2 .. 

thank cikgu fakhrur sebab belanja kami makan murtabak , roti canai dan layan order kami walaupun tengah malam .. haha .. 

thank cikgu2 .. cgu fadzilah , cgu khusna , cgu aisyah , cgu asma , cgu azizah , cgu maznah , ckgu azhar , cgu syed ,teacher chuah lili dan semua cgu .. sebab nasihat dan tunjuk ajar cikgu saya menjadi diri saya sekrang .. tima kasih sangat2... 

FRIEND's

bong : thank sebab selalu gaduh n mengalah dgn aku .. ajaq aku .. belanja aku .. n macam2 lagi la .. hehe .. thank ..

acap : thank sebab jadi teman gaduh n selalu nasihat aku .. ajaq aku applied sc .. ehhe .. memang best..thank juga sebab selalu tarbiah aku untuk solat ..

eddie : thank sebab selalu kco ak .. sebab jadi kwn ak time nk g kco gurl . haha .. thank for evrything la .. klu nk tlis byk sgt ..

jibek : thank sebab ajaq aku men rugby .. n soronok sngat gaduh and bertumbuk dengan hang ..

ekhwan : thank sebab ajaq aku math noh .. haha . thank sebab selalu jadi lawan aku time exam .. best gila .. n tenx sebab selalu nasihat aku untuk study even byk juga ajak ak men n melilau .. heheh . .

yang len2 .. sorry kalau xsebut nama korang .. ak ingat korang lagi .. seriusly .. kalau nak sebut semua memang panjang post aku nie .. xlrat nk scroll .. hehe .. thank yea .. I do miss u FRIEND's ..

You Might Also Like

1 comment

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images