~ sekian lama xmengupdate .. UPDATE..!! UPDATE ..!!

Sunday, November 07, 2010

morning whispering : morning .. a new day ahead .. a new achievement ahead .. haha ..


herm .. minggu final sekarang nie .. mula minggu lepas .. huhu sampai minggu nie iaitu 10 November 2010 .. lepas tue free la sat ja pown .. hehe .. cuti 2 minggu pown 2 minggu la ..janji boleh release tension aku nie .. ok2 .. ak bukan nak cerita benda nie tapi benda len ..

so this what i'm going to tell .. give your comment ...

herm .. tis bout my friend .. 
dia nie boleh di katakan kawan baik la .. aku kenal dia nie masa form 4 time g sekolah ..time aku gi sekolah teknik .. herm .. aku kawan baik dengan dia nie .. agak rapat la .. dah macam adik beradik .. tetapi apa yang buat aku kecewa dengan dia nia ialah .. baru-baru nie dia sms aku .. then dok tuduh aku kacau awek dia .. huhu .. macam-macam dia kata kat aku .. tapi sabar jela .. apa boleh buat .. yang tak tahan tua boleh dia kata aku nak rampas awek dia .. dok ajak wat webcam .. dok webcam .. mesej lebih-lebih ..huhu .. ingat aku gila ka kat awek dia tu ..walaupun aku tak ada awek tapi aku tak rampas la hak orang .. ingat sorang ja ka pompuan dalam dunia .. macam la bagus sangat ampa dua tue ,, herm ..
jangan la dok jadikan aku mangsa keadaan plak .. enough la .. aku fed up dengan benda-benda nie .. cinta sekarang tapi belum tentu sampai bina masjid .. tapi apa-apa pown aku doakan hampa bahagia la .. that all .. for me FRIENDSHIP is WORTH MORE  ^^ >,<

You Might Also Like

1 comment

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images