tika aku menanti mu..

Monday, December 14, 2009

handphone aku ini sentiasa aku pegang..smua nie just nk tggu msg or col darinya..
adakah dier akan telefon atau mesej aku malam..adakah dier rindu pada aku..
semua ini aku hanya mampu aku tuliskan dalam diari aku..
lantaran menunggunya aku tuliskan puisi-puisi cinta,lagu-lagu cinta aku untuknya..

masa ku hanya untuk mu.. <3

setiap malam aku menunggu mu..
menunggu mu memanggil diri ku..
menunggu mu menyentuh hati kecil ku..
menunggu cinta mu menyerikan hati ku..

biar masa terus berlalu..
biar ia terus berdetik..
biar siang berganti malam..
biar hari berganti hari..

nanum tetap akan ku menunggu mu..
menunggu mu untuk menjadi milik ku..

created for mochalatte                                          
by : mochalatte lover <3    

You Might Also Like

0 comment

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images