Contest BFF Paling Happening

Saturday, March 19, 2011

oke . saya nak join contest nie . masa tengah2 blogwalking td terjumpa plak contest nie . so decide la join . contest nie macam sangat best . hehe . .mmg best kowt .. so here my entry . .hehe . .


first of all . contest nie di anjurkan oleh Nana dan Surry . 
i join contest nie sebab rasa macam best dan memang suka cita pasal my BFF .. hehe . yeah . . 

so jom kita tengok syarat2 contest dulu . oke .. 

first wajib follow blog Nana dan Surry . 

dah follow buat satu entry tentang contest nie . 
dalam entry korang wajib letak dua gambar ja . BFF korang xkisah berapa ramai pown oke . 

dah siap entry korang post link korang kt blog Nana atau Surry . mana2 satu oke . 

oke . tarikh akhir untuk join 9 April 2011 oke . so jom join ramai2 . .

.............................................................................................................................................................

so here goes my entry . 

dan ini gambar saya dan BFF saya . 





oke . nama dia Azeli . seorang blogger juga .. oke aku kenal dia masa first sem di poli . oke . bulan jun 2010 . kenal sebab satu kelas. then bila dah kenal kami makin rapat dan terus rapat . so dialah BFF aku .. hurm .. mmg rakan yg sngat2 rapat . even aku rasa macam betul2 kembar .. 
hehe .. perangai kami sama . ouh tidak . ya seriusly sama . macam kembar betul .. suka men2 dalam kelas .. 
perangai hapening macam budak2 yang tak ada masalah langsung . hurm ..suka ketawa .. 
buat lawak . even tak lawak juga jadi lawak . kami memang macam belangkas . mana ada dia . ada aku . 
yg paling fun tntang BFF aku nie .. aku suka amek gambar . dia juga sangat suka . hurm . even gaduh2 nak amek gambar . hurm .. mmg fun . mmg best .. even masa amek gambar pown buat gaya yg sama . nasib baik gambar kat atas itu kena paksa dia buat pose lain . kalau tak memang sama . hehe .. 
buat pipi tembang . buat cute . peace lagi .. haha .. memang lawak la dia . BFF aku untuk bila2 . hurm . pengalaman yang paling best ialah time :-
ada sekali tu kami keluar . jumpa kawan-kawan . ada yang kata kami inimacam adik beradik . gila-gila . perangai sama . gaya sama . suka buat benda yang sama . ouh tidak . hehe .. but fact kan . tapi aku happy . 
oke . tue saja nak gitaw .

oke . sekarang saya nak tag orang2 yang sporting :-


oke . itu ja . so pray for me . 

You Might Also Like

0 comment

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images