Tablet Senipis Kertas - PaperTab

Thursday, January 10, 2013

Dunia kita sekarang ini memang berkembang pesat dengan teknologi terkini kan? Mesti ramai yang percaya bahawa lagi kita mungkin akan berada di era teknologi yang sangat maju hinggakan semuanya Elektronik sahaja. Cuma perlu sentah atau gerakkan sahaja. Who know right?

Sekarang ini dah pelbagai gadjet hebat dan berteknologi tinggi dikeluar seperti SmartTV yang dikeluarkan oleh Samsung. Yup memang tak dapat dinafikan lagi yang Korea salah satu negara yang hebat tentang teknologi ini.

Bagi penggila gadjet sendiri, teknologi seperti Samsung Note 2, Samsung Galaxy SIII, Apple iPhone 5, Galaxy Camera dan banyak lagi merupakan salah satu tanda-tanda yang teknologi sekarang semakin berkembang.

Apa yang di ceritakan sekarang ialah dari sebesar rumah hingga ke besar tapak tangan malah lebih cepat lagi kan. Hari ini satu lagi teknologi yang sangat hebat iaitu senipis kertas ..

WOW Senipis Kertas. Yes, Tablet senipis kertas, walaupun ini hanya prototaip namum tak mustahil dalam masa terdekat atau akan datang produk ini akan dikeluarkan.

Ia telah dikenalkan pada CES 2013. PaperTab, yang mana membawakan fungsi tablet pada paparan plastik yang boleh dilenturkan dan kelihatan menyerupai kertas biasa.

Video Tablet Senipis Kertas - PaperTab


You Might Also Like

5 comment

Assalamualaikum . . Hi peoples  . . Currently leave UR comment here . .I will reply soon as fast as I could . .Do drops UR link . . please don't SPAM ! ! 

Like us on Facebook

Flickr Images